Sunday, August 12, 2007

Pot zabiják

Lúče slnka prenikajú cez okno autobusu a jemne sa dotýkajú môjho spoteného, lepkavého tela. Každou sekundou narastá ich intenzita. Pot mi steká po tvári...po chrbte...po bruchu...k panve a tenkým pramienkom až k zemi. Ľudia okolo mňa sú na tom rovnako. Každý sedí vo svojej vlastnej kaluži potu, ktorá sa neustále zväčšuje, až sa napokon pomaly spájajú do jedného obrovského potného jazierka. Zrazu si začíname uvedomovať, že ak sa neprestaneme potiť, utopíme sa. V autobuse sa šíri panika. Šofér nedokáže zabrzdiť. Všetko je zaliate potom. Okná sa otvoriť nedajú a klimatizácia, ktorá by nás ochladila, je pokazená...Jeden po druhom umierame. Najprv neplavci a malé deti. Pot mi siaha po bradu. Hladina sa postupne zvyšuje. Onedlho sa udusím! Zdvíha sa mi žalúdok. Snažím sa čo najdlhšie udržať pri vedomí. Plávam v pote a plačem. Všetko sa posralo! Ešte nechcem umrieť! Zachráňte ma! Nič. Ticho prerušuje len tlmený hukot motora. Pot mi upcháva nosné dierky a ja sa zmierujem s tým, že si už nikdy nezapálim cigu ku káve...

8 comments:

MorcaJobko said...

heheee .... zaujimave myslienky pri cestovani, asi zacnem chodit len po svojich....

wealthy_girl said...

ved ty uz chodis robko:)

MorcaJobko said...

nuz a niekedy aj na nic stojím :) .... tak trocha pohybu navyse nikdy neskodi, ved nie je problem prejst cez mesto hore dole lan tak .. aspon stihnes pri tom posledovat viac veci, sice to zaberie viac casu, ale kedze je cas, tak sa da viacej premyslat... a potom to vsetko pomotat :)

wealthy_girl said...

inotaj rulez :)

MorcaJobko said...

no len si ma doberaj .... ved kazdy ma svoje, ja osm na tom dost pracoval, aby som mal taky sposob prejavu, ucelne, ale aj neucele, hlavne ze niekedy viem prepnut aj do ineho rezimu......

wealthy_girl said...

heh, teraz ma napadli strazcovia vesmiru: "morfujemeee" :D videl si to? tiez sa prepinali do ineho rezimu, ked bolo treba;)

MorcaJobko said...

jasne ze si pamatam strazcov vesmiru, ako stupel som si na to fical, v tedy ma to bavilo, ale teraz, ked si pozriem to spracovanie tak mi to pride strasne divne

wealthy_girl said...

strasne divne, psyxopatina:D boro na tom fical tez kedysi