Wednesday, August 1, 2007

Keď sa nenávidím

Prichádza to na mňa zriedka, zväčša v alkoholom opojenej chvíli, keď triezva myseľ sladko spí a na povrch sa derie moje druhé ja. To citlivé a zraniteľné, to pesimistické a kritické, to egoistické, ktoré berie ohľad len a len na seba. Vtedy stačí aj maličkosť a vnútro mi exploduje, nedokážem ho ovládnuť, skrátka ´teloo...si so mnou robiii...čo chcee´. Som to naozaj ja? Som takáto? S nepríčetným výrazom v tvári sa snažím sama sebe vysvetliť svoje správanie. Why all theese stupid things? Ak moja duša uhorí raz v pekelných ohňoch, budem vedieť za čo to bolo. Podnikám so slzami v očiach exkurziu po byte a ničím všetko okolo čoho v zúrivosti prejdem. Včera to schytali plagáty na dverách. Čo už, lepiacu pásku vynašli. Najviac som sa však vydesila, keď som ráno našla na kuchynskej linke nožík. Pamätám si ten pocit, keď som sa jednej noci rezala a ako sa mi vtedy strašne uľavilo. Včera sa mi na chvíľu vrátila túžba po tom pocite. Svoj plán som však nestihla zrealizovať, lebo som si vybila všetku energiu šialeným trieskaním dverí a vrieskaním na svojich. Niekedy si pripadám, že som zrelá do kazajky. A že v dvacine človeka prechádza puberta. Hlúpa lož. A alkohol je metla ľudstva.


glitter-graphics.com

2 comments:

MorcaJobko said...

nebolo by niekedy lepsie, taketo filtrovanie sa, uskutocnit cielavedome??? ... pokial nie je vyrovnane vsetko v dusi, tak je dobre si naplanovat nieco ako ocistu ... besnenie, hoci ako ... vzdy lepsie ako ked to pride spontanne a navalovo, lebo uz to nevie organizmus vydrzat...

wealthy_girl said...

hej, ale celkovo sa citim celkom vyrovnano, toto na mna prislo kvoli uplnej blbosti a potom ma to vnutri cely dalsi den skrelo, tak som musela o tom napisat..aka som niekedy vysinuta;) ale keby ma tie stavy xytali casto a bez priciny, tak by som si urobila nejake cielene vyburenie sa...