Thursday, February 12, 2009

Gonna livin´

Oukej, takže rozhodla som sa trošku moj milý blog po dlhom čase skultúrniť. Pol roka som bezmyšlienkovito písala básničky o svojom vnútornom nepokoji a vrúcnych citoch, ktoré ma náhle zaplavili (a dúfam, že zaplavia ešte veľakrát).. vidíte, už viem, na čo sú neuspokojujúce vzťahy dobré :) no v podstate sa nič za ten čas nezmenilo.. okrem toho, že svoju osobu už neangažujem do administratívy istého nemenovaného úradu a naďalej si kupodivu veselo študujem.. a áno, vlastne ešte niečo! Začala som tancovať scénický tanec:)

EuGis má zo mňa radosť , matka má zo mňa radosť, s bratom sa pravidelne hádame, no aj ten má zo mňa pochopiteľne radosť.. takže všetko je teraz na chvíľu znova tak ako má byť!

2 comments:

MorcaJobko said...

a zase sa vško rozbehne od začiatku ...
aké dobré a aké iné?...
nuž len tak do toho...

wealthy_girl said...

:)