Saturday, May 12, 2007

Odpálenááá

Veľa vecí som chcela poznamenať. Napríklad, že som šťastnááá. Nemám na to vlastne žiaden pádny dôvod, no keď si zhodnotím všetky tie záležitosti, ktoré tak dlho omínali a ruinovali môj život... počúvam hudbu a mám takú eufóriu, až z toho zomieram. Možno dočasná vec.. Čo sa týka eufórie, tak určite, ale nedá sa! To, ako som prežívala dnešný deň, sa zapísalo do mojej histórie. A ďakujem človeku, čo to zapríčinil, i keď o tom nemá ani poňatia. Ale to je fuk. Ďakujem!

1 comment:

MorcaJobko said...

juchuuuuuu .... konečne, len nech to tak je ... radosť je jedna s tých najkrajších vecí na svete, a uvedomenie tiež. Som naozaj rád, že konečne niekto ako ty nabral dobrý smer. Oči ktoré sú ako iskry, ktoré menia svet. Dušu odhadnú a vedia aj chápať, nie len si pomyslieť "to je toho". Keď som ťa spoznal tak si bola žiarivá a pritom zakliesnená trápením, ktoré by málo kto odhalil. Teším sa, že vieš ako sa cítiš a aj čo cítiš. Jednoducho neblúdiš. I keď ja nie som teraz najšťastnejší tebe to šťastie veľmi prajem. Krásne sú dni, či noci, keď sa život hýbe. Pamätaj si ich, aby si ich pri sklamaní mohla opakovať. Prajem nech sa darí ako sa patrí. A keby niečo tak sa ozveeeeeeeeeee... jasan!!!! Robeeees