Saturday, December 11, 2010

EuGisovi...


Z denníka dňa 30.12.2006:

"Eugis, drž ma za ruku a nikdy ma neopusti. Ja budem mať všetko, čo potrebujem na prežitie a Teba aspoň neodfúkne. A keď umrieme, možme spolu lietať a nepotrebujeme na to žiadne drogy..

Nebudem sa modliť, iba sem tam poprosím svojho anjela, nech Ťa ochraňuje a nech si šťastný. Či už budeš stáť tu alebo na druhom konci zemegule.

Nepotrebujem viac, len vedomie, že si. A že si oukej. To stačí. na nič si nerobím nárok. Dík za tento nový rozmer v živote.

Len ostaň stále sám sebou.

Aby som Tvoju auru spoznala aj keď vojdem jedného dňa do Vanesy a tvoja telesná schránka sa už nebude tak podobať. Aby mi stačil jediný pohľad a vedela som hneď, kto sa na mňa pozerá.

Viem, sme iní. A to, čo máme, je najviac.. Ľúbim ťa brácho. Nesmierne."

No comments: