Sunday, April 11, 2010

Milujem Ťa, ďakujem.

"Ďakujem Ti, Stvoriteľ vesmíra, za dar života, ktorý si mi dal.

Ďakujem Ti za to, že si mi dal všetko, čo som naliehavo potreboval.

Ďakujem Ti za príležitosť zakúšať toto krásne telo a túto úžasnú myseľ.

Ďakujem Ti za to, že žiješ v mojom vnútri so všetkou svojou láskou, so svojím čistým duchom bez hraníc, so svojím teplým a žiarivým svetlom.

Ďakujem Ti za to, že používaš moje slová, moje oči, za používanie môjho srdca, aby som sa mohol kedykoľvek a kdekoľvek podieľať na tvojej láske.

Milujem Ťa takého, aký si, a pretože som tvojím dielom, milujem aj seba samého takého, aký som.

Pomôž mi udržať lásku a mier v mojom srdci a učiniť z tejto lásky nový štýl života, ktorým by som mohol žiť v láske po zbytok svojích dní.

Amen."


(Don Miguel Ruiz, Štyri dohody)


No comments: